Συνάντηση/ διάλογος πολιτικής στο πλαίσιο του έργου Live Skills
Την Πέμπτη 13.2.2020 πραγματοποιήθηκε στο ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ συνάντηση φορέων για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του έργου Live Skills (Erasmus+ KA2) στο οποίο συμμετέχει το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ. Το έργο “Live Skills” στοχεύει στην αντιμετώπιση της έλλειψης οριζοντίων επιχειρηματικών και ψηφιακών δεξιοτήτων…
Επιδοτούμενα εξ αποστάσεως προγράμματα εργαζομένων στο πλαίσιο του ΕΠΑνΕΚ 2014 – 2020
Το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ προσφέρει σε εργαζόμενους, ιδιωτικών επιχειρήσεων όλης της χώρας και όλων των κλάδων της οικονομίας, επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης διάρκειας 50 ωρών, σε θέματα εξοικονόμησης ενέργειας. Τα προγράμματα επιδοτούνται με 5€ ανά ώρα κατάρτισης, υλοποιούνται είτε συμβατικά είτε…
Θεωρητικές και πρακτικές διαστάσεις της βασισμένης στην εργασία μάθησης
Στο παρόν ερευνητικό κείμενο παρουσιάζονται και αναλύονται οι κύριες διαστάσεις της μάθησης που βασίζεται στην εργασία. Ειδικότερα, αναλύονται οι ορισμοί για την βασισμένη στην εργασία μάθηση, παρουσιάζονται οι σημαντικότερες μορφές με τις οποίες εμφανίζεται στις ευρωπαϊκές χώρες, σχολιάζεται κριτικά η…
Συμμετοχή στελεχών του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ σε εκπαίδευση στην Ιταλία, με θέμα την κοινωνική και περιβαλλοντική τοπική επίδραση της ΕΕΚ
Μια ξεχωριστή ευκαιρία ενίσχυσης και αναβάθμισης προσόντων δόθηκε σε στελέχη του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, στο πλαίσιο συμμετοχής του φορέα στο έργο «ETTE – EUROPEAN TRAINERS’ TRAINING FOR EXCELLENCE», με συντονιστή εταίρο την EVTA και χρηματοδότηση από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+. Σημειώνεται…
Διακρατική συνάντηση αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαμόρφωση βιώσιμων επαγγελματικών σταδιοδρομιών
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου η 1η εναρκτήρια συνάντηση (kick off meeting) του ευρωπαϊκού προγράμματος «TechCMS Technology Enhanced Career Management Skills - TechCMS Project» που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του Erasmus plus, KA3 Looking Forward Cooperation Projects. …
Μαθαίνοντας σχετικά με τη μάθηση
Καθώς τα ερευνητικά στοιχεία για την «κρίση της μάθησης» (“learning crisis”) έχουν αυξηθεί , έχει επίσης αυξηθεί και η κατανόηση του τι παράγει μάθηση. Ο εντοπισμός των αποκλίσεων μεταξύ ερευνητικών στοιχείων και πρακτικής εφαρμογής μπορεί να συμβάλλει στον καθορισμό…
Πρακτική άσκηση σε οργανισμούς και επιχειρήσεις στον τομέα της δημιουργικής οικονομίας
Στο πλαίσιο του έργου Live Skills δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς των: - ψηφιακών τεχνολογιών - της πολιτιστικής επιχειρηματικότητας - της διαχείρισης τεχνών να απασχολήσουν για μικρής διάρκειας πρακτική άσκηση, απόφοιτους που έχουν καταρτιστεί στα παραπάνω πεδία. Η…
Διακρατική συνάντηση για την εκπαίδευση μεντόρων επιχειρήσεων για τη μάθηση στην εργασία
Πραγματοποιήθηκε κατά το διήμερο 26 και 27 Σεπτεμβρίου στη Λωζάννη της Ελβετίας, η τρίτη διακρατική συνάντηση του έργου Erasmus+ (ΚΑ2) με τίτλο “Mentorship Evaluation aNd Training in ORganisations for WBL at EU”. Στόχος του εργου είναι η ανάπτυξη συγκεκριμένων προδιαγραφών…
Agenda 2030: Στο δρόμο προς την επίτευξη των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης & η πορεία της Ελλάδας
Η βιώσιμη ανάπτυξη η οποία οριοθετείται από την ενσωμάτωση των οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών πυλώνων, αποτελεί έννοια ζωτικής σημασίας για την εξέλιξη της ανθρωπότητας και γενικότερα του πλανήτη. Το 2015 υιοθετήθηκε από τις χώρες μέλη του ΟΗΕ η Agenda 2030…
Θέσεις & προτάσεις της ΓΣΕΒΕΕ για θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης – κατάρτισης και διά βίου μάθησης
Την Τρίτη 27 Αυγούστου 2019, πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της ΓΣΕΒΕΕ, με επικεφαλής τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Καββαθά, με την Υφυπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη και τον Γενικό Γραμματέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (ΕΕΚ) και Διά Βίου Μάθησης, κ. Γεώργιο Βούτσινο.…
Επίσκεψη στελεχών του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ στη Γαλλία για εκπαίδευση σε θέματα κυκλικής οικονομίας
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επίσκεψη στελεχών του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ το διάστημα 18-21 Ιουνίου 2019 στη Λίλ της Γαλλίας στο πλαίσιο του έργου ETTE – EUROPEAN TRAINERS’ TRAINING FOR EXCELLENCE το οποίο χρηματοδοτείται από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+. Το έργο αποσκοπεί…